Известие

Collapse
No announcement yet.

Ето и първия странен проблем за мен.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [quote=jimmyfloyd]
    Първоначално публикувано от 50 cent
    Първоначално публикувано от "krasy k":kg7n2t6v
    Първоначално публикувано от jimmyfloyd
    Първоначално публикувано от mll
    Първоначално публикувано от jimmyfloyd
    ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
    П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
    ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
    не е лошо и каде лежи...
    Стига с тия перки,искам да съм коте
    аз пък искам да съм конкретно тази котка от подписа на jimmyfloyd
    ааайде няма нужда да си точно тази котка ще си точно тази ама на други крака хаахах [/quote:kg7n2t6v] Абе не се знае - може и точно в тези крака,Божа работа,както казват бабичките!
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem
      Не тя перката отначало включва за 2, 3 секунди и после спира, но вътре в купето което се показва на уреда е, че не държи постояно 90 градуса ам вдига, пада, пак вдига и така.
      Извинявай за оффтопика...на bubika ли колата е тва. Да ти е честита, яка е!
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
      Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

      Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

      Comment


      • #48
        [quote=krasy k][quote=jimmyfloyd]
        Първоначално публикувано от "50 cent":u4dcf0mq
        Първоначално публикувано от "krasy k":u4dcf0mq
        Първоначално публикувано от jimmyfloyd
        Първоначално публикувано от mll
        Първоначално публикувано от jimmyfloyd
        ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
        П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
        ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
        не е лошо и каде лежи...
        Стига с тия перки,искам да съм коте
        аз пък искам да съм конкретно тази котка от подписа на jimmyfloyd
        ааайде няма нужда да си точно тази котка ще си точно тази ама на други крака хаахах [/quote:u4dcf0mq] Абе не се знае - може и точно в тези крака,Божа работа,както казват бабичките! [/quote:u4dcf0mq]
        ами съмнявам се,че божата работа ще го докара точно в тези крака айде че напълнихме темата с глупости
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

        Comment


        • #49
          при мен перките се включват през интервал от около 2мин.при вкл климатик,но проблема ми е че като го спра колата загрява до 110гр итогава се включват и то за около минута и потдържат в този интарвал температурата.АЛФА156.2.4JTD

          Comment


          • #50
            едно питане за моята кола.при колко градуса се включват 1и2 степен на перката
            156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

            Comment


            • #51
              Ако не се лъжа при всички модели е различно а при наще 156-тици даже пак е различно , но е нормално от 95-98 градуса 1-ва степен 100-110 2-ра поне при мен е така
              Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

              Comment


              • #52
                там е работата че при мен се включват и двете перки към 96 градуса и свалят на 90 а из форума четох някъде че на първа степен трябвало да работи едната и включвайки се на 85 и ся ......се чеша по главата
                156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
                  там е работата че при мен се включват и двете перки към 96 градуса и свалят на 90 а из форума четох някъде че на първа степен трябвало да работи едната и включвайки се на 85 и ся ......се чеша по главата
                  Според електрическата схема на охлаждането:



                  Винаги работят и двете перки. Било то на бавна или бърза скорост. Но винаги двете заедно.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    това за двете перки го уточнихме но при каква температура се включват степените
                    156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
                      това за двете перки го уточнихме но при каква температура се включват степените
                      Това, което аз знам е, че първата степен се включва при 95 а втората при 110.

                      Но може и да греша.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        ако е така значи сам ОК ама много различни мнения из форума в подобните теми затова реших да питам
                        156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                        Comment


                        • #57
                          Не изчетох всички постове понеже има написани и много глупости !!
                          Да перките работят винаги заедно, управляват ги релета (2 ако не се лъжа)
                          При пускане на климатика перките винаги се пускат, понеже се гони работна температура на фреона около 45 градуса мисля, че беше на предния радиатор.
                          Колегата извън градско му пада на 70 градуса температурата, а не прегрява. Следователно термостат.
                          Заял е постоянно отворен. Имал съм същия проблем, зимата е по кофти понеже извън градско може изобщо стрелката да не се надигне.
                          При пуснат климатик, се вдигат леко оборотите, за да се компенсира натоварването което създава компресора.
                          Термостата върви с датчика, този датчик е комбинира и за температурата на таблото и за перките.
                          Ако извадите буксата на датчика дори и зимата, като запалите колата тя нищо не отчита и перките тръгват на макс автоматично с цел защита на мотора от прегряване поради липсата на информация от датчика.

                          ---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

                          Първоначално публикувано от Пламен76 Покажи съобщение
                          при мен перките се включват през интервал от около 2мин.при вкл климатик,но проблема ми е че като го спра колата загрява до 110гр итогава се включват и то за около минута и потдържат в този интарвал температурата.АЛФА156.2.4JTD
                          Едно измиване на радиатора за климатика и на водния (виж между тях да нямаш боклуци) и ще преоткриеш колата.
                          Климатичния радиатор с годините е насъбрал боклици, които му пречат да охлажда допре фреона и може да ти духа по малко студено в купето от колкото трябва.
                          измий смело радиаторите, има страхотен ефект сега лятото
                          Виж дали се въртят двете перки или е само едната, по вероятно е да въртят постоянно по време на работата на климатика, но ти да чуваш само 2рата степен макар, че би трябвало да ти излезе грешка на таблото ако има проблем с едната.

                          ---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:51 ----------

                          Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                          Е да за водната помпа съм на 100 % ЗА. При смяна на ремъци е добре да се смени.
                          Водна помпа винаги се сменя с ремъците, понеже е лагер, както и всички останали ролки. Ако не сменя някой водна помпа е все едно да смени само една ролка а другата да остави (нещо такова звучи)
                          отваряте разширителния съд на ЖТД и гледате където връча антифриз в казанчето дали изобщо се връща. При работеща водна помпа има сравнително силна струя която с повишаването на оборотите се засилва . Ако се получава това, значи водната ви помпа върти антифриза и всичко е ОК с нея .
                          Last edited by ivaka89; d.m.y г., 21:01.

                          Comment


                          • #58
                            Трябва ли да се сваля цялата предница за да се измият двата радиатора?

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Трябва ли да се сваля цялата предница за да се измият двата радиатора?
                              При 146 бронята и маската стигат ( отнема около 10 15 минути )
                              При 166 нямам представа.
                              Предполагам, че няма да е много по различно

                              П.П. На алфичката не ги бях мил до тази година (счупих си бронята и докато беше на ремонт се възползвах) Леле каква мизерия пада от тях докато ги миеш :X
                              На всичките си предишни автомобили съм ги мил още с купуването
                              Last edited by ivaka89; d.m.y г., 23:08.

                              Comment

                              Working...
                              X